Maatwerk rolluiken tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Vragen? Bel ons! 0184 - 760 760
Thuiswinkel Waarborg     Betaal met iDeal

Heeft u een vraag of opmerking, laat het ons weten

Vragen of opmerkingen t.a.v. rolluiken of roldeuren?


U staat op het punt een rolluik te bestellen of u wilt graag een rolluik monteren. Op de pagina “algemene vragen” proberen wij antwoord te geven op de meest gestelde vragen. Onze visie is om naast een goedkope prijs u ook goede service te bieden. 

Mocht u nog aanvullende of inhoudelijk vragen hebben dan staan wij graag tot uw dienst.

U kunt uw vragen aan ons stellen via onze contact pagina.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    • De geschatte levertijd van rolluiken is 10 á 18 werkdagen. Rolluiken met een half ronde omkasting en kleuren aangeduid met ** hebben een langere levertijd van 15 tot 23 werkdagen. De levertijd van rolluiken 55 en roldeuren is 15 tot 23 werkdagen. Let op: Gedurende de zomer c.q. kerst vakantie zijn onze kantoren niet gesloten. De levertijd kan gedurende deze periode een kleine vertraging oplopen.

  • Wat zijn de mogelijkheden tot betaling?

    • Creon Rolluiken biedt u verschillende betalingsmethoden aan.

      Betaling via iDeal 5% vooraf en de overige 95% bij levering.
      Betaling via iDeal 100% vooraf.
      Betaling via bankoverschrijving 5% vooraf en de overige 95% bij levering.
      Betaling via bankoverschrijving 100% vooraf.
      Betaling via Paypal 5% vooraf en de overige 95% bij levering.
      Betaling via Paypal 100% vooraf.

  • Ik zie een fout in mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?

    • Indien u heeft besteld en u constateert dat u een fout heeft opgegeven, vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met Creon Rolluiken. Wij sturen u vervolgens hiervan een bevestiging. Binnen 24 uur krijgt u te horen of uw bestelling kosteloos kan gewijzigd worden of niet.

      Let op dat producten waarvoor u een maat op moet geven, speciaal voor u op maat gemaakt worden. Voor producten die voor u op maat worden gemaakt vervalt het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand! Geeft altijd de totaal maat van de rolluik op en bel ons bij twijfel over de maatvoering. Bij onderdelen zoals afstandsbedieningen hanteren wij een bedenktermijn van 14 dagen en kunt u hiervoor gebruik maken van ons herroepingsformulier. Hierbij dient het product in originele staat worden geretourneerd naar Sluisweg 2B 3371 EV Hardinxveld-Giessendam.

  • Wat zijn de garantie voorwaarden?

    • De basis voor garantie is de Nederlandse wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. De verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.

      Creon Rolluiken geeft u vijf jaar garantie op het rolluik envijf jaar garantie op de motoren. Creon Rolluiken geeft de deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van de door haar geleverde artikelen, conform de specificaties. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.

      Gegronde klachten, binnen de garantietermijn, beperken zich tot het kosteloos toesturen van nieuwe onderdelen nadat wij de defecte van u hebben ontvangen. Garantie uiteraard bij gebruik onder normale omstandigheden.

      Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

      1. Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
      2. Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
      3. Bij normale slijtage;
      4. Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
      5. Sprake is van een van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
      6. Creon Rolluiken niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek. 
  • Hoe kan ik een klacht melden?

    • Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit , service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Die klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Sluisweg 2B, 3371 EV  Hardinxveld-Giessendam. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

      Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u hiervoor binnen z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar support@creon-online.eu. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Van zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigingen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

      Indien een klacht niet naar behoren opgelost wordt, kunt u uw klacht/geschil indien bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

  • Geldt op maatwerkproducten ook het herroepingsrecht?

    • Zodra u de producten ontvangt kunt u deze uit proberen zoals u in een normale winkel het product uit zou kunnen proberen. Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u aangeven dat u van de koop afziet. Dit geldt echter niet voor producten die speciaal op maat worden gemaakt. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar u bent hiertoe niet verplicht. Na de melding heeft u vervolgens nog 14 dagen om het product terug te sturen. Bij retournering dient u uw order nummer te vermelden en uw adres.

      Indien het product beschadigd wordt geretourneerd, kan hiervoor een schadevergoeding in rekening worden gebracht. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug betaald. Deze termijn start op het moment dat u aangeeft het artikel retour te sturen. Indien de retourzending niet binnen 14 dagen wordt ontvangen, wordt de terug betaling opgeschort tot het moment dat de retourzending is ontvangen of dat u heeft aangetoond het dat het product is verzonden. De kosten voor de retourzending zijn voor de verzender van de retournering.

      Mocht u gedurende dit proces nog vragen hebben kunt u deze stellen via support@creon-online.eu of het contactformulier op deze web-site.