Maatwerk rolluiken tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Thuiswinkel Waarborg     Betaal met iDeal
Vragen? Bel ons! 0184 - 760 760

Bestelinformatie

BESTELLING PLAATSEN
Via onze website kunt u eenvoudig rolluiken, roldeuren en screens bestellen. Ons bestelformulier geeft direct voor u de scherpste prijs weer en vervolgens kunt u het product in uw winkelwagen plaatsen. Heeft u meerdere producten nodig die precies hetzelfde zijn? U kunt naast de bestelknop het aantal verhogen of verminderen. Tevens kunt u ook meerdere verschillende producten in uw winkelmandje plaatsen en daarna uw bestelling afronden.

Scherpste prijs
U leest het goed, u ziet bij ons direct de scherpste prijs. Wij kunnen onze producten zo voordelig aanbieden, daar u de producten zelf monteert. U staat er uiteraard niet alleen voor bij het inmeten en monteren. U kunt altijd contact met ons opnemen.

Onze prijzen worden altijd inclusief BTW vermeldt en exclusief verzendkosten, deze worden in de winkelwagen in de totaalprijs meeberekend.

Montage opties
Wij richten ons uitsluitend op de verkoop van onze producten. Hierdoor kunnen wij u de beste prijs / kwaliteit bieden. Montage via ons of een door ons geselecteerd bedrijf is dan ook uitgesloten. Onze klanten zoeken vaak een monteur / aannemer in hun eigen regio c.q. kenniskring of plaatsen de producten zelf! Bij iedere bestelling ontvangt u onze handleiding.

BESTELLING ANNULEREN OF WIJZIGEN
Als u na het plaatsen van uw bestelling erachter komt dat u uw bestelling wilt wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Binnen 24 uur hoort u van ons of uw bestelling kosteloos gewijzigd kan worden. Ook als u na het plaatsen van uw bestelling uw order zou willen annuleren, vragen wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Indien uw order al in het productieproces zit, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Bij maatwerk vervalt namelijk het herroepingsrecht. Indien het nog wel mogelijk is om uw bestelling te annuleren, zullen wij de door u gedane (aan)betaling zo snel mogelijk weer terugbetalen.

RETOURNEREN
U heeft de mogelijkheid om af te zien van uw online aankoop en de producten na ontvangst weer retour te sturen, mits dit producten zijn die niet voor u op maat gemaakt zijn. Veel van onze producten worden speciaal voor u op maat gemaakt. Voor deze producten vervalt het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand. Klik hier voor meer informatie over het herroepingsrecht.

Voor bestelde producten die niet voor u op maat gemaakt zijn, geldt een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. U dient zelf de producten in de originele staat te retourneren naar onderstaand adres:

Creon Online B.V.
t.a.v. Afdeling retouren
Sluisweg 2 B
3371 EV Hardinxveld-Giessendam

Belangrijk is dat u bij uw retour het herroepingsformulier toevoegt. De verzendkosten voor het retour sturen, worden niet vergoed.

Zodra uw product retour is ontvangen en is gecontroleerd ontvangt u van ons bericht. Na dit bericht wordt het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u terugbetaald. Dit is inclusief de oorspronkelijke verzendkosten. Als het product beschadigd wordt geroutineerd, kan hiervoor een schadevergoeding in rekening worden gebracht.

GARANTIE VOORWAARDEN
De basis voor garantie is de Nederlandse wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De daarnaast verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.

Creon online geeft u vijf jaar garantie op rolluiken en/of screens en vijf jaar garantie op de motoren. Creon online geeft de deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van de door haar geleverde artikelen, conform de specificaties. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.

Gegronde klachten, binnen de garantietermijn, beperken zich tot het kosteloos toesturen van nieuwe onderdelen nadat wij de defecte van u hebben ontvangen. Garantie uiteraard bij gebruik onder normale omstandigheden.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie:
  • Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Bij normale slijtage;
  • Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
  • Wanneer er sprake is van buitenkomend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
  • Wanneer Creon online niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek;

  • KLACHTEN
    Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit, service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Sluisweg 2 B, 3371 EV Hardinxveld-Giessendam. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

    Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar support@creon-online.eu. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

    Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).