Winkelwagen 0

€ 0,00

  • Scherpe prijzenScherpe prijzen
  • Alleen de beste kwaliteit Alleen de beste kwaliteit
  • Zelf afhalen of brengserviceZelf afhalen of brengservice
  • Ook rolluiken en zonweringOok kozijnen en zonwering

Veelgestelde vragen - Algemene vragen

We hebben een aantal zaken voor je op een rij gezet.

Algemene vragen over de dienstverlening van Creon Rolluiken

Creon Rolluiken staat voor service en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Het is uiteraard mogelijk dat u na een bezoek aan onze website nog enkele vragen heeft. Op deze pagina vindt u alvast een antwoord op de meest voorkomende vragen. Staat uw vraag er echter niet bij, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via onze contact pagina.

Via de volgende link komt u uit bij de vragen en uitleg over inmeten en monteren.

Waarom zijn onze prijzen voordelig?

    Dat is mogelijk omdat wij geloven in een concept dat u de rolluiken bij ons kunt inkopen en dat u zelf die rolluiken kunt monteren. U staat er uiteraard niet alleen voor bij het inmeten en monteren. Wij ondersteunen u graag met behulp van foto’s, video’s en handleidingen bij het inmeten en monteren van de rolluiken. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen indien u nog extra vragen heeft.

    Prijzen worden altijd inclusief BTW vermeldt en exclusief verzendkosten.

    In de winkelwagen wordt de totaal prijs inclusief verzendkosten getoond.

Worden de rolluiken ook gemonteerd?

    Creon richt zich uitsluitend op de verkoop van rolluiken en screens. Hierdoor kunnen wij u de beste prijs / kwaliteit bieden.

    U staat er uiteraard niet alleen voor bij het inmeten en monteren. Wij ondersteunen u graag met behulp van foto’s, video’s en handleidingen bij het inmeten en monteren van de rolluiken. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen indien u nog extra vragen heeft.

    Het komt ook veel voor dat onze klanten online de rolluiken bestellen en een monteur/timmerman in hun eigen regio c.q. kennissenkring zoeken.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    Creon Rolluiken biedt u verschillende betaalmogelijkheden aan. Zo kunt u kiezen om slechts 5% vooruit te betalen en de overige 95% onder rembours bij levering of als u kiest voor gemak om 100% bij bestelling te betalen.

    U kunt betalen met zowel iDeal, Paypal als via bankoverschrijving. Voor meer informatie zie betaalmogelijkheden.

    Omdat onze producten voor u op maat worden gemaakt, vragen wij een aanbetaling van 5%. Zo neemt Creon Rolluiken het grootste risico om uw rolluiken te laten fabriceren, terwijl wij ook uw medewerking en commitment hebben ontvangen voor de aankoop.

Kunt u niet vinden wat u zoekt?

    U vindt op de web-site niet terug wat u zoekt. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met een type motor welke u graag wenst of dat u een bepaalde kleur niet kan bestellen. Vul dan het maatwerk formulier in met daarin al uw wensen.

    Er is namelijk veel meer mogelijk, dan via de web-shop beschikbaar is. Wij gaan met uw aanvraag aan de slag en sturen u een offerte op maat toe.

Ik zie een fout in mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?

    Indien u heeft besteld en u constateert dat u een fout heeft opgegeven, vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met Creon Rolluiken. Wij sturen u vervolgens hiervan een bevestiging. Binnen 24 uur krijgt u te horen of uw bestelling kosteloos kan gewijzigd worden of niet.

    Let op dat producten waarvoor u een maat op moet geven, speciaal voor u op maat gemaakt worden. Voor producten die voor u op maat worden gemaakt vervalt het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand! Geeft altijd de totaal maat van de rolluik op en bel ons bij twijfel over de maatvoering. Bij onderdelen zoals afstandsbedieningen hanteren wij een bedenktermijn van 14 dagen en kunt u hiervoor gebruik maken van ons herroepingsformulier. Hierbij dient het product in originele staat worden geretourneerd naar Kade 34, 3371 EP Hardinxveld-Giessendam.

Wat zijn de garantie voorwaarden?

    De basis voor garantie is de Nederlandse wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De daarnaast verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.

    Creon Rolluiken geeft u vijf jaar garantie op het rolluik en vijf jaar garantie op de motoren. Creon Rolluiken geeft de deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van de door haar geleverde artikelen, conform de specificaties. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.

    Gegronde klachten, binnen de garantietermijn, beperken zich tot het kosteloos toesturen van nieuwe onderdelen nadat wij de defecte van u hebben ontvangen. Garantie uiteraard bij gebruik onder normale omstandigheden.

    Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

    1. Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
    2. Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
    3. Bij normale slijtage;
    4. Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
    5. Sprake is van een van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
    6. Creon Rolluiken niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek. 
Hoe kan ik een klacht melden?

    Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit , service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Die klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Kade 34, 3371 EP  Hardinxveld-Giessendam. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

    Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u hiervoor binnen z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar [email protected]. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Van zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigingen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

    Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht/geschil indien bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Welke algemene voorwaarden worden gehanteerd?

    Creon Online B.V. hanteert de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. Die voorwaarden zijn te vinden op de pagina Algemene voorwaarden en zijn daar ook te downloaden. U kunt een exemplaar aanvragen via onze contact pagina.

Hoe zit het met uw privacy?

    Om uw privacy te waarborgen hebben wij een privacy policy opgesteld.

Mijn vraag staat er niet bij?

    Staat uw vraag er niet bij, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via onze contact pagina.

Heeft u nog vragen?

Neem contact op!


  Verwijderen

Toevoegen